Miten toimitan laitteen Suunto huoltoon?

Takuukäsittely hoituu, kun teet huoltopyynnön suoraan Suunnon sivuilla. Suunnon takuukäsittely on todella sujuvaa ja nopeaa.


Voit tehdä huoltopalvelupyynnön Suunnon virallisilta sivuilta täyttämällä huoltopyyntölomakkeen, löydät tarvittavat ohjeet täältä https://repair.suunto.com/CustomerPortal/RepairCustomerPortal

Jos lomake näkyy jollakin muulla kielellä, voit valita sivun ylälaidassa oikealla puolella olevasta vetovalikosta kieleksi Suomi.


Voit myös soittaa Suunnon puhelintukeen saadaksesi ohjeet. Puhelintuki on avoinna arkisin kello 9-14, tavoitat tuen numerosta +358 94 245 0127.

Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.